loading...
دانلود و نقد فیلم | اخبار سینمای جهان
admin بازدید : 759 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

فيلم جاذبه به كارگرداني آلفونسو كوارون موفق شد در پنج مقوله از جمله بهترين فيلم تخيلي، بهترين كارگرداني، و بهترين بازيگر نقش اول زن جايزه دريافت كند.

admin بازدید : 605 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

رابرت پتينسون پس از بازي در فيلم گرگ و ميش در سال 2008 به يك چهره مطرح و بين المللي تبديل شد. او كه زماني با بازي در فيلم هري پاتر نتوانسته بود توجه تهيه كنندگان را جلب كند با ايفاي نقش در قالب يك خون آشام دلربا و عاشق پيشه به موفقيتي بين المللي دست يافت. پتينسون پس از آن با بازي در فيلمهايي همچون دهكده جهاني و بل آمي تا حدودي خود را به سينماي جهان معرفي كرد. او اين روزها فيلم ولگرد كه نوعي وسترن پس از آخر الزمان است را در كنار گاي پيرس روي پرده برده است و به نظر مي رسد همراهي با چهره هاي بزرگ سينما آغاز شده باشد.

admin بازدید : 569 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بازيگراني كه مخاطب را شگفت‌زده مي كنند +تصاوير

به نقل از گروه بين الملل ؛ سينما خبر- بازيگران با استعدادي در سينما و تلويزيون هستند كه صرفا در يك نقش ظاهر نمي شوند و قابليت بازي در نقشهاي متعدد با خصوصيات اخلاقي يك كاراكتر را دارند. اين بازيگران با قرار گرفتن در كالبد يك نقش باعث تعجب مخاطبان مي شوند.

admin بازدید : 1369 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سینماپرس: جیمز استوارت بازیگری است که در پنجمین سال بازیگری خود نائل به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول در فیلم «داستان فیلادلفیا» می شود و پنج بار نامزدی اسکار و یک اسکار افتخاری را نیز در کارنامه خود دارد.

admin بازدید : 592 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

فیلم‌برداری درام فانتزی «شاخ‌ها»، در شهر ونکوور کانادا ادامه دارد و اولین عکس دانیل رادکلیف در نقش عجیب و غریبی که در این فیلم دارد، منتشر شد.

این فیلم را آلکساندر آجا بر اساس قصه کتاب پرخواننده جو میل به همین نام کارگردانی می‌کند و سرشار از جلوه‌های ویژه است.

به ادامه مطلب مراجه کنید

admin بازدید : 583 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
جدیدترین پوستر از فیلم The Lone Ranger رونمایی شد+10 تصویر جدید از فیلم
جدیدترین پوستر از فیلم The Lone Ranger ساخته Gore Verbinski کارگردان سه گانه دزدان دریایی کارائیب و انیمیشن رانگو رونمایی شد.جانی دپ و هلنا بونهام کارتر بار دیگر در این فیلم همبازی شده اند.جانی دپ در این فیلم که بازسازی از نسخه کلاسیک آن است,نقش تونتو,یک بومی آمریکایی را ایفا می کند.بودجه این فیلم 215 میلیون دلار و محصول کمپانی والت دیزنی است.The Lone Ranger سوم جولای 2013 اکران عمومی می شود.
 
برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
admin بازدید : 663 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0913/6.31/11-2-25-10301211.jpg

 

پوستر فیلم «هیچکاک» که آنتونی هاپکینز در آن نقش آلفرد هیچکاک را بازی می‌کند، منتشر شد.

فیلمبرداری «هیچکاک» 13 آوریل شروع و به تازگی اولین پوستر آن منتشر شده است. در این پوستر هیچکاک را در حالی می‌بینیم که به جای کراوات یک چاقوی بزرگ جلوی سینه خود گرفته است و بالای سرش نوشته شده «عصر به خیر!»

سر آنتونی هاپکینز که برای بازی در نقش هانیبال لکتر آدمخوار در «سکوت بره‌ها» در سال 1991 برنده جایزه اسکار شد. او در »سکوت بره‌ها» نقش بزرگترین «روانی» تاریخ سینما را بازی می‌کرد.

او حالا در نقش آلفرد هیچکاک فرو رفته است، کارگردانی که سال 1960 فیلم کلاسیک «روانی» را ساخت و به استاد خلق دلهره در سینما شهرت دارد.

برای دیدن این پوستر به ادامه ی مطلب برورید

admin بازدید : 1290 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0913/6.28/142272.jpg


پرده از هم می شکافد!

اغلب بازیگران مرد دوست دارند تا چهره هایشان به سرعت شناخته شود، امّا گروه کوچکی از هنرمندان وجود دارند که با پوشاندن چهره خود، اسم و رسمی به هم زده اند. اگر یکی از آنها را در خیابان ببینید، ممکن است اصلا آنها را نشناسید. امّا اگر گریم و چهره سینمایی آنها را به کناری بزنید، با واقعیت روبه رو خواهید شد. امّا هنگامی که آنها دوباره وارد شخصیت سینمایی خود می شوند، هرگز آرزو نخواهید کرد که در راهروی تاریک خانه، آنها را ببینید.

admin بازدید : 1205 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

تمام بازیگران اصلی مجموعه فیلم کمدی «هنگ‌آور» در اولین روز فیلم‌برداری سومین قسمت آن، جلوی دوربین این فیلم رفتند.

کلید فیلم‌برداری «خماری 3» روز گذشته در حوالی شهر لس‌آنجلس زده شد و پس از آن، گروه سازنده راهی لوکیشن‌‌های لاس‌وگاس می‌شوند.

هم‌زمان با شروع فیلم‌برداری فیلم، تهیه‌کنندگان آن تعداد زیادی عکس از صحنه و پشت صحنه اولین روز فیلم‌برداری در سایت‌های اینترنتی منتشر کردند.

تاد فیلیپز کارگردان سومین قسمت فیلم است. او کارگردان دو قسمت قبلی این کمدی پرفروش سینمایی هم بوده است.

admin بازدید : 527 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

 

مجلات و سایت‌های سینمایی برای لیست‌های بهترین ده تای خود موضوعات مختلفی را انتخاب می‌کنند، از بهترین نماهای درشت گرفته تا حتی بهترین عینک دودی‌ها. اما اینبار IFC به سراغ موضوعی خاص و جذاب رفته است: به یاد ماندنی‌ترین گلوله‌های سینما. گلوله، شلیک و قتل بخش جذاب و جدانشدنی سینمای گنگستری، جنایی، جنگی و حتی علمی تخیلی است. اما برخی از گلوله‌ها و شلیک هاست که بیشتر در خاطر مخاطب باقی می‌ماند. در بین این انتخاب ها فیلم‌های درخشانی همچون باشگاه مشت زنی، پالپ فیکشن، فارگو و پدرخوانده وجود دارد و برخی گلوله‌ها هم که از لیستش جامانده است. به درون این پست بروید و این لیست ده تایی به همراه عکس از این سکانس های گلوله باران به یاد ماندنی را ببینید...

تعداد صفحات : 7

درباره ما
درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، ما را از طریق لینک زیر در جریان بگذارید. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 621
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 668
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,207
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 24,793
  • بازدید کلی : 1,135,498
  • کدهای اختصاصی
    جدول فروش فیلم ها
    فیلم (هفتــــــــگی) فروش
    Think Like a Man Too$29.2 M
    22 Jump Street$27.5 M
    Dragon 2 $24.7 M
    Jersey Boys$13.3 M