loading...
دانلود و نقد فیلم | اخبار سینمای جهان
admin بازدید : 1452 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.28/13900808112035_PhotoA.jpg

 

در شرایطی که کمپانی برادران وارنر سخت در تلاش است تا دومین قسمت فیلم علمی-تخیلی «من یک افسانه هستم» را شروع کند، ویل اسمیت بازیگر اصلی آن علاقه‌ای به این پروژه ندارد.

اعلام موضع منفی «ویل اسمیت» و عدم آمادگی برای بازی در «من افسانه هستم2» باعث حیرت کمپانی برادران وارنر و رسانه‌های گروهی شده است.

این بازیگر در یک مصاحبه حرف دل خود را به زبان آورد و آشکار کرد در حال حاضر برای امضای قرارداد بازی در این فیلم عملی-تخیلی آمادگی ندارد.

به گفته او: تهیه‌کنندگان فیلم مشغول کار بر روی آن هستند، ولی فکر نمی‌کنم با آن‌ها همکاری داشته باشم. البته اگر آن‌ها واقعا فیلم‌نامه درخشانی داشته باشند، ممکن است در قسمت دوم فیلم بازی کنم.

ویل اسمیت علت اصلی عدم علاقه‌اش به حضور در «من افسانه هستم2» را این طور توجیه می‌کند که نمی‌خواهد تبدیل به بازیگر فیلم‌های دنباله‌دار شود.

او می‌گوید: نمی‌خواهم مرا به عنوان آدمی خطاب کنند که متخصص بازی در قسمت‌های دوم و سوم فیلم‌های موفق هستم. می‌دانم که فقط هفت یا هشت سال دیگر می‌توانم با موفقیت در رشته سینما کار کنم، به همین دلیل می‌خواهم در فیلم‌هایی با سوژه‌های متفاوت کار کنم.

اهل فن می‌گویند البته هنوز فیلم‌نامه «من افسانه هستم2» آماده نشده و احتمال زیادی وجود دارد وی پس از مطالعه آن، قراردادبازی در فیلم را امضا کند.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند قصه آن یک پیش‌در‌آمد بر قسمت اول است و به این ترتیب، این قصه در زمانی قبل از شروع قصه قسمت اول آن رخ می‌دهد.

در قسمت اول «من یک افسانه هستم» ویل اسمیت در نقش تنها بازمانده انسانی روی کره زمین پس از یک جنگ اتمی ظاهر شد که تلاش دارد به حیات خود ادامه دهد.

شیوع یک ویروس مرگبار باعث کشتار جمعی آدم‌ها شده و کاراکتر اسمیت در حال مبارزه با شیوع این ویروس است.

این فیلم در آمریکای شمالی حدود 256 میلیون دلار فروش کرد. هنوز معلوم نیست تهیه‌کنندگان فیلم قصد دارند چه تصویری از رابرت فیدل (کاراکتر ویل اسمیت در فیلم) در قسمت دوم آن ارائه دهند.

موفقیت بالای مالی «مردان سیاه پوش3» در جدول گیشه نمایش در سراسر جهان باعث توجه باز هم بیشتر صنعت سینما به این بازیگر سیاه پوست شده است.

---------------

منبع: فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، ما را از طریق لینک زیر در جریان بگذارید. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 621
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 863
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,699
  • بازدید ماه : 4,546
  • بازدید سال : 28,336
  • بازدید کلی : 1,139,041
  • کدهای اختصاصی
    جدول فروش فیلم ها
    فیلم (هفتــــــــگی) فروش
    Think Like a Man Too$29.2 M
    22 Jump Street$27.5 M
    Dragon 2 $24.7 M
    Jersey Boys$13.3 M