loading...
دانلود و نقد فیلم | اخبار سینمای جهان
admin بازدید : 515 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/5.09/b6547d1e783908e779cb0700a92d598f.jpg

 

سه شنبه شب ، هال بری در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش دچار یک حادثه شد و در بیمارستان بستری شد.

این بازیگر ۴۵ ساله در حال فیلمبرداری یکی از صحنه های فیلم جدید خود با نام " کندو" بود که حادثه ای رخ داد و عوامل این فیلم یک آمبولانس خبر کردند تا او را به مرکز پزشکی سدارز سینای در شهر لس آنجلس منتقل کند.

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی برای این ستاره برنده اسکار رخ داده است ، از بلندی سقوط کرده و یا چیزی با او برخورد کرده است.

بعد از این حادثه ، کار فیلمبرداری متوقف شد.

اخیرا" هال بری از عکاسان سمجی که دائما سعی می کنند از او و دخترش عکس بگیرند ، شدیدا" انتقاد کرده بود.

او گفت:"فقط یک عکاس نیست که داخل بوته ها پنهان می شود تا از ما عکس بگیرد ، حدود ۲۰ تا ۳۰ عکاس سمج دائما" نزدیک ما هستند و برای مزاحمت ایجاد می کنند."

"من از بابت خودم ناراحت نیستم و مشکلی ندارم . زیرا من یک بزرگسال هستم و می توانم تحمل کنم اما بچه ها نباید سوژه این عکاسان باشند . این کار اشتباه است."

"در کشور فرانسه قانونهایی وجود دارد که عکاسان و خبرنگاران را از این قبیل کارها منع می کنند .قانونهایی که از بچه ها محافظت می کنند و از حقوق مربوط به حریم خصوصی حمایت می کنند . همه آن چیزی که من برای خودم و خانواده ام می خواهم این است که یک زندگی عادی و نرمال داشته باشیم . وقتی سر کار نیستم حفظ حریم خصوصی خودم و خانواده ام خیلی برایم اهمیت دارد."

--------

منبع: آفتاب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، ما را از طریق لینک زیر در جریان بگذارید. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 621
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,039
  • بازدید ماه : 3,886
  • بازدید سال : 27,676
  • بازدید کلی : 1,138,381
  • کدهای اختصاصی
    جدول فروش فیلم ها
    فیلم (هفتــــــــگی) فروش
    Think Like a Man Too$29.2 M
    22 Jump Street$27.5 M
    Dragon 2 $24.7 M
    Jersey Boys$13.3 M