loading...
دانلود و نقد فیلم | اخبار سینمای جهان
admin بازدید : 510 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تامی لی جونز کارگردان فیلم «هورس من» در نشست خبری فیلم خود همراه با لوک بسون که از تهیه کنندگان این فیلم است و هیلاری سوانک و سونیا ریشتر و میراندا اتو شرکت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

سایت رسمی کن نوشت: تامی لی جونز در ابتدای نشست خبری فیلم هورس من گفت: فیلم درباره بیماری اسکیزوفرنی است و در آن دو زنی که مبتلا به این بیماری هستند ماجرای فیلم را پیش می برند. برای فیلمنامه مطالعات زیادی در زمینه جنون داشتیم و این تحقیقات به ویژه درباره زنان قرن نوزدهم انجام گرفت.

سونیا ریشتر نیز که نقش یکی از زنان دیوانه فیلم را بازی کرده است گفت: سعی زیادی کردم تا شخصیت خودم در فیلم ارتباط برقرار کنم و حس جنون بگیرم. برای این کار ابتدا از بیرون به داخل تمرکز می کردم و سپس این حس معکوس می شد.

هیلاری سوانک بازیگر دیگر فیلم که نقش های زیادی نظیر الکترا را در سینمای جهان داشته است در این نشست گفت: من در فیلم نقش ماری بی کندی را بازی کرده ام که شخصیتی ایستا و راکد دارد و اگر چه در زندگی امروز نیز چنین افرادی وجود دارند کمتر توسط مردم درک شده اند. برای همین سعی کردم تا این کاراکتر را به مردم بشناسانم.

لوک بسون کارگردان شهیر سینمای فرانسه نیز که یکی از تهیه کنندگان این فیلم است گفت: این فیلم چشم ما را به حقیقتی می گشاید که کمتر در غرب دیده شده است. همه ما درباره رویای امریکایی می دانیم اما خوب است درباره این کشور حقایق بیشتری را بدانیم تا متوجه شویم چه وقایعی بر سر ان رفته است.

------------

منبع: سینماپرس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، ما را از طریق لینک زیر در جریان بگذارید. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 621
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,210
  • بازدید ماه : 4,057
  • بازدید سال : 27,847
  • بازدید کلی : 1,138,552
  • کدهای اختصاصی
    جدول فروش فیلم ها
    فیلم (هفتــــــــگی) فروش
    Think Like a Man Too$29.2 M
    22 Jump Street$27.5 M
    Dragon 2 $24.7 M
    Jersey Boys$13.3 M