loading...
دانلود و نقد فیلم | اخبار سینمای جهان
admin بازدید : 545 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/myboy/333gdbnfxb.jpg

کارگردان : Sean Anders 

نویسنده : David Caspe

بازیگران: Adam Sandler, Andy Samberg ,Leighton Meester

خلاصه داستان :

آدام سندلر در نقش پدری ظاهر می شود که به هر نحو سعی در جلب توجه و راضی کردن پسر خود که از رابطه نا مشروع سندلر در سن 13 سالگی با معلم خود به دنیا آمده است دارد.

 

بهتر است که آدام سندلر/Adam sandler را یک طغیانگر بنامیم. در فیلم های این کمدین همواره استانداردها و رفتارهای اجتماعی دست انداخته می شوند که در بعضی موارد می تواند خوب باشد.

تنها مشکلی که در این طرز تفکر وجود دارد طعم طغیانگری و بی توجهی به اذهان عمومی است که از بعضی جهات بیشتر مواقع حرص را در می آورد.آخرین ساخته Sandler به نام آن پسر من است/That’s my boy تنها ریشه در تنبلی این بازیگر در ساخت فیلم دارد.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/myboy/gbsgnn.jpgبازیگر نقش دانی/ Donny مردی است که سعی در راضی نگه داشتن پسر خود که از پدر بریده است دارد. تاد/Todd ( اندی سمبرگ/Andy Samberg ) پسر Donny از رابطه نامشروع پدرش در سن 13 سالگی با معلم دوره راهنمایی خود به دنیا آمده است. Sandler سعی دارد که این وضعیت تاسف بار را به صورت کمدی نمایش دهد و همچنین به دنبال استفاده از تعدادی چیزهای بامزه قدیمی است مانند : افراد چاق، افراد مسن، مهاجران، ستارگان از رده خارج شده و چیز های دیگر است. این تکنیک اثر خود را از دست داده است. بیشتر این کمدی از رابطه جنسی، برهنگی، مایعات بدن و جمله ی معروف 4 حرفی مشتق شده است. چیز هایی که به آن ها توجه شده است بسیار بیخردانه هستند که گاهی حس می شود متن فیلم توسط یه فرد 13 ساله نوشته شده است.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/myboy/rbsnbszxv%20.jpgهمچنین نویسنده دیوید کسپ/David Caspe هیچ نشانه ای از توانایی خود در بذله گوی در اینجا به نمایش نمی گذارد. کلمات لکنت باری که Donny درباره عشق به کار می برد به نظر می رسد یک سری سخن بداهه است که در آن احساسات را در یک قالبی بیان می کند که به مانند یک بیماری مقاربتی می باشد که یکی از بسیار نقاط ضعف دیالوگ های این فیلم است. به همان اندازه که سمت و سو ها مورد توجه قرار گرفته اند شین اندرس/Sean Anders به نظر می آید در چرخش دوربین و تنظیمات نور ماهر است. با وجود تلاش های کمی که انجام شده تا بیننده را با جوک هایی در مورد زنای با محارم،رابطه ی جنسی با بچه ها،هرزگی و رابطه جنسی افراد سالخورده سر گرم کند اما فیلم طولانی و کسل کننده است.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/myboy/grbgbg.jpgدر مورد قسمت خودش Sandler به نظر می آید از نقطه اوج دوباره به نقطه اوج خود برای گرفتن جایزه های تمشک طلایی بازگشسته است و به شدت مستعد دریافت جایزه های بدترین بازیگر مرد و بدترین بازیگر زن می باشد.

یکبار دیگر Sandler و در فیلمی دیگر، سندلر اینجا هم در نقش یک دوست وفادار ظاهر می شود.. در این راه افرادی مانند نیک سواردسان/Nick Swardson و پتردانت/Peter Dante در قسمت های کوتاهیی از فیلم ظاهر می شوند. این نقش آفرینی ها، همگی آنچنان ضعیف هستند که عملا توان و حیثیت بازیگران فیلم را به زیر سوال می برند و صدمه ای جبران ناپذیر به آن می زنند.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/myboy/rghsbhgv.jpgبازیگران فیلم آن پسر من است کسانی مانند رپری به نام وانیلا آیس/Vanilla Ice، خواننده به نام تونی اورلاندو/ Tony Orlando و موزیک ویدئو سازی به نام کالین کویین/Colin Quinn و بازیگرانی به نام های آلان تیک/Ian Zieringیان زیرینگ/, Alan Thicke و تاد بریجز/Todd Bridges در کنار ویل فورت/Will Forte و ریچل دراچ/Rachel Dratch به عنوان افراد خانواده Sandler به نقش آفرینی می پردازند.

کمپانی تولید کننده Happy Madison مانند آژانس کاریابی است که از افرادی بیکاری که هیچ شغل دیگری ندارند برای استفاده در جلوی دوربین استفاده می کند. یکی از این افراد Vanilla Ice است که نقش خود را بازی می کند و به عنوان یک نقش کاریکاتوری از خودش خوب بازی می کند و بهترین اجرای خود را انجام داده است اگرچه از بازی یک حرفه ای بسیار دور است.

بسیار خوب آیا فیلم واقعا خنده دار است؟ بعضی افراد مانند من از یک یا دو جک بدون معنی و بی مزه قدردانی می کنند. Sandler طرفداران خود را دارد اما جهات بد این فیلم حتی طرفداران صبور آنرا نیز مورد آزمایش قرار می دهد. به عنوان یک بیینده باید گفت که در طول فیلم مطمئنا خواهید خندید اما بعد از آن احساس خوبی در شما ایجاد نخواهد شد.

مترجم: حامد شکوری

منبع: سایت نقد فارسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، ما را از طریق لینک زیر در جریان بگذارید. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 621
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,278
  • بازدید ماه : 4,125
  • بازدید سال : 27,915
  • بازدید کلی : 1,138,620
  • کدهای اختصاصی
    جدول فروش فیلم ها
    فیلم (هفتــــــــگی) فروش
    Think Like a Man Too$29.2 M
    22 Jump Street$27.5 M
    Dragon 2 $24.7 M
    Jersey Boys$13.3 M