loading...
دانلود و نقد فیلم | اخبار سینمای جهان
admin بازدید : 504 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/5.02/13900906142618_PhotoA.jpg

 

«کریستین بل» بازیگر نقش «بتمن» در فیلم «بازگشت شوالیه تاریکی»، در پی حادثه تیراندازی در سینمای کلورادوی آمریکا، ضمن عرض تسلیت گفت: این حادثه به معنای واقعی قلبم را به درد آورد.

در پی حادثه تیراندازی غیرمنتظره یک جوان 24 ساله در یکی از سینماهای کلورادوی آمریکا به تماشاگران فیلم «بازگشت شوالیه تاریکی» و کشته و زخمی شدن عده زیادی از مردم، «کریستین بل»، بازیگر نقش بتمن در این فیلم ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه گفت: از وقوع این حادثه حقیقتا شوکه شدم، قادر نیستم در قالب کلمات وحشتی را احساس کردم، بیان کنم.

این بازیگر هالیوودی در ادامه افزود: من شاید نتوانم به معنای واقعی درد و رنج قربانیان و بازماندگان این حادثه را درک کنم ولی حقیقتا قلبم برای همه آن به درد آمده است.

«ماریون کوتیلارد» و «آن هاتاوی» دو بازیگر دیگر فیلم «بازگشت شوالیه تاریکی» نیز پیام تسلیت داده‌اند.

«کریستفر نولان»، کارگردان این فیلم نیز روز جمعه طی بیانیه‌ای به نمایندگی از بازیگران و دیگر عوامل فیلم، ضمن ابراز همدردی با قربانیان و بازماندگان حادثه سینمای کلورادو، پیام تسلیت داد.

در قسمتی از این بیانیه‌ آمده است: می‌خواهم از همین‌جا مراتب تاسف عمیق خود را ابراز دارم. من نمی‌توانم درد و رنجی که قربانیان و بازماندگان این حادثه متحمل شدند را تصور کنم ولی تاسف‌برانگیز است که آن‌ها چند شب پیش همین موقع‌ها مشغول تماشای فیلم‌ من بودند، سینما خانه من است، خانه‌ای پر از امید و بی‌گناهی و ‌تصور اینکه کسی یا کسانی بتوانند بیایند و به این مکان تجاوز کنند و آرامش و امیدی که در این مکان است را مورد حمله قرار دهند، برای من غیر قابل تحمل است.

«گری اولدمن» یکی دیگر از بازیگر فیلم «بازگشت شوالیه تاریکی» نیز طی بیانیه‌ جداگانه‌ای ابراز داشت: از صمیم قلب برای قربانیان این حادثه وحشتناک و خانواده‌های‌شان دعا می‌کنم و با تمام وجود با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنم.

بنا براین گزارش، روز جمعه زمانی که خبر کشته شدن عده‌ای از مردم در یکی از سینماهای کلورادو منتشر شد، «کریستفر نولان» به همراه بازیگران فیلم «بازگشت شوالیه تاریکی»، برای افتتاحیه این فیلم در پاریس به سر می‌بردند.

در حادثه تیراندازی سینما، 12 نفر کشته شدند که در این میان دختر بچه 6 ساله‌ای، کم‌سن‌ترین قربانی این حادثه بود.

--------------

منبع: فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، ما را از طریق لینک زیر در جریان بگذارید. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 621
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,165
  • بازدید ماه : 4,012
  • بازدید سال : 27,802
  • بازدید کلی : 1,138,507
  • کدهای اختصاصی
    جدول فروش فیلم ها
    فیلم (هفتــــــــگی) فروش
    Think Like a Man Too$29.2 M
    22 Jump Street$27.5 M
    Dragon 2 $24.7 M
    Jersey Boys$13.3 M