loading...
دانلود و نقد فیلم | اخبار سینمای جهان
admin بازدید : 480 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.27/136869.jpg

 

رابرت پتینسون دوست دارد نقش جیمزباند را بازی کند اما نه به این زودیها !

این بازیگر انگلیسی می داند که در حال حاضرنمی تواند نقش شخصیت مشهور داستان جاسوسی یان فلمینگ را بازی کند اما امیدوار است در بیست سال آینده بتواند این نقش را بازی کند.

او گفت: "بله مطمئنا" دوست دارم که نقش جیمز باند را بازی کنم اما به احتمال زیاد در بیست سال آینده."

"به نظر من هیچ چیز بدتر از این نیست که یک بازیگر خیلی جوان نقش باند را بازی کند. این بدترین ایده روی زمین است. اگر یک چهره جوان امروزی این نقش را بازی کند واقعا" مسخره است."

راب اخیرا" اعتراف کرد که شغلش همیشه برایش استرس آور و هولناک بوده است اما سعی می کند هرچه سنش بالاتر می رود نقشهایش را با شهامت بیشتری انتخاب کند.

او گفت: "موقعیتهایی بسیار زیادی در زندگی حرفه ای من وجود داشته است که من خیلی بد بازی کرده ام و بخاطر آنها واقعا" پشیمانم .مستند مایک تایسون را دیده اید؟آن قسمتی که او می گوید قبل از وارد شدن به رینگ حریف را شکست داده است . جریان من هم شبیه همین است."

"من همیشه از بازی کردن می ترسم و استرس دارم. اما بلاخره به جایی می رسم که اعتماد به نفسم را بدست می آورم و خودم را باور می کنم!"

---------------

منبع: آفتاب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد، ما را از طریق لینک زیر در جریان بگذارید. باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 621
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 762
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,598
  • بازدید ماه : 4,445
  • بازدید سال : 28,235
  • بازدید کلی : 1,138,940
  • کدهای اختصاصی
    جدول فروش فیلم ها
    فیلم (هفتــــــــگی) فروش
    Think Like a Man Too$29.2 M
    22 Jump Street$27.5 M
    Dragon 2 $24.7 M
    Jersey Boys$13.3 M